Lördagen...

Gårdagen blev till en kanondag. Farmor kom hit och tog över allt och jag fick åka in till stan och shoppa lite innan jag mötte upp B för en "överraskningsmiddag" han är lite klen på att överraska, eller så är jag bara väldigt bra på att lista ut saker.... I vilket fall så vart det en hel dag, kväll och natt utan barnen och med alla möjligheter i världen.... Detta firade vi med en after work/after shopping på Simon&Victor med två kalla och en snabbkurs i konsten att vara lycklig av Henke i baren.....

...och som vi tog åt oss av Henkes tips.....

Sen gick vi till Clarion så B fick duscha av sig efter en hård arbetsdag. Sen gick vi vidare till resturangen för en god middag. Middagen fick planeras noga eftersom vi för guds skull inte kunde missa Melodifestivalen. Så vi gick och åt 18.30 och hade planerat att vi skulle hinna med förrätt och varmrätt innan festivalen började och planeringen höll ! Allt flyter ju så snabbt och bra på detta ställe... igår var det tack vare min fina vän Jörgen, han stod för vinlangningen.
          
Förrätterna uppradade......                          Bästa vinet, SUD

Kvällen fortsatte på en liten pubrunda innan vi kom till Plaza där vi bla mötte Hannah. Det här skulle ju ha varit våran kväll hade vi planerat för längesedan, ingen av oss tänkte dock till på att det var hjärtedagen då så vi ställde in till förmån för B.
                    
Hannah och jag                  Bara lilla jag               Ante och Andreas och jag



Det var en härlig kväll "på lokal" Frida.....

Sen avslutades allt med den givna kebaben. Och där traffade vi världens bästa pokerkompis Mattias.... Det var längesedan vännen, vi har saknat dig jättemycket och nu får du ta Audin och packa arslet till Krokom...

Mattias har aldrig blivit skjuten i Texas..... det är sant!

Tack älskling för en fantastisk kväll !!!


Kommentarer
Anonym

vad kul att ni träffade mattias. hopas ni hadew en trevlig kväll!!

2009-02-15 @ 15:06:31
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Hanna

söööta Mickan!

2009-02-15 @ 20:45:48
Frida

Lokalen - bra Larsson!!

2009-02-16 @ 22:45:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0