Säsongsvara?!

Nu mina kära läsare behöver jag hjälp! Jag var helt övertygad om att jag hade en vit kavaj, nu vet jag inte längre. Om jag äger en så har den gått upp i rök och om jag inte äger en så behöver jag ändå en om två veckor. Nu har jag luslänsat alla affärer i stan och sanningen är tuff... vit-kavaj-säsongen börjar inte ännu (ja det är säsong även för detta). Så är det nån vänlig själ därute som har sett  detta någonstans, alternativt har en som inte ska användas 1 mars???
Och JA, jag har kollat internet!

Hoppas detta fungerar lika bra som hjärteaskarna....


Kommentarer
pappa

kolla på våran vind

2009-02-16 @ 18:36:24
Mikaela

Tack pappa, men på vad? mammas gamla 80-tals kavajer med axelvaddar.... Puss&Kram

2009-02-16 @ 18:39:04
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0