Lördag

Första skidskyttet för dagen avklarat, en timme kvar till nästa. Kanalbyte nu till herrarnas storslalom, Vinterstudion är väl underbar.... Synd att allt ska föstsöras av längdskidor numera... vilken tråkig sport!
Appropå tråkig sport, imorgon är det dags för Krokomsturen, 2,5 mil ska jag åka i diciplinen "tråkig sport". Det är dessutom nästan en mil längre än jag någonsin tidigare har åkt.... huvva, tur man är på hemmaplan denna gången.
Wille inviger allt idag med att åka Lilla Krokomsturen, hans första skidtävling och han är laddad! Tävlingsnerverna sitter fortfarande kvar lite sen i sommras då han sprang i Lilla St Olavsloppet som han fortfarande pratar om.....

Får se om det är lika glada miner idag....

Nu ska jag göra något vettigt innan det är dags att skåda Miel på TVn. Sen kommer familjen Sunding till oss!

På återseende


Kommentarer
Anonym

Hej vännen! Hoppas det gått bra för Wille i dag! Snart kan vi sätta en bössa på ryggen också! Och LYCKA TILL till dig! Hörs när jag är hemma! Puss och Kram

2009-02-21 @ 15:19:46
caroleen

Jag är uttrååååååååååkad, varför stoppa wille när han vill komma och leka med mej?? aja åker till mamma o sen kommer ja våldgästa er så fort ja kan ta mig fram på idiottråkiga jävla kryckorna

2009-02-21 @ 16:02:53
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Tina

Hoppas det gick bra både för dej o Wille. Fattar inte hur man kan transportera sig 2.5 mil annat än med bil/buss... Otroligt!

2009-02-21 @ 19:28:56
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Mikaela

Ja bössan har han ju tjatat om sedan han fick skidorna... men det överlåter jag till dig tror jag. Snart ses vi igen!!!!! Längtar

2009-02-22 @ 20:26:14
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0