Godmorgon

Som jag meddelat omvärlden så är ju B ledig idag vilket resulterade i en sköööön sovmorgon. Jag var iof vaken till och från innan killarna kom iväg till dagis eftersom jag hade en stark oro att B inte riktigt skulle klara av att ta två huliganer på morgonen och ge dom frukost, klä på och ändå komma i tid till dagis. Frukostbiten löste han med att lämna Linus uppe hos mig och ta ett barn i taget. Så när Wille hade fått gröt så byttes barnet ut, en ny grötätare och en ny mammavärmare. Jag kan ändå inte låta bli att undra hur B skulle göra om inte jag var hemma och han var tvungen att ha båda grötätarna samtidigt och allt annat samtidigt.... kanske dags att B är hemma och tränar en tid... Men i tid till dagis, det kom dom.
Sen tog B en tur i byn för att kolla om det fanns nån klipptid någonstans, det är dags sen en längre tid tillbaka. Just nu ser han ut som en vildvuxen Foppa i ett ishockey-slutspel, med lite mindre ansiktshår förstås... men vem har inte det..?
Det finns iaf, vet vi nu, hela tre frisörer i Krokom!!! Hur klara sig alla frisörer  överallt, är en tanke som har slagit mig många gånger.... Fast det är klart, alla klipper sig ju inte lika sällan som Foppa och B.

Sen kom han hem och gjorde frukost, en sån där lång härlig frukost med allt inkluderat som vi alltid tar nån timme extra för när vi är lediga.... det är kvalitet från alla synvinklar det.

                                   
En vildvuxen B några timmar till.....              Min favvostart på dagen

Nu ska jag försöka göra färdigt inbjudningskorten, det blev såklart inte färdigt igår. Börjar starkt ångra att jag skulle ta mig för att skriva dessa för hand... väldigt dumt gjort. Snacka om att tro för mycket om sig själv.... Har ett moment där jag behöver Linus hjälp som jag tänkte ta tag i nu när B går till klipparen.
Rapport följer....


Kommentarer
Hannah

Oohh, rostis. Visst är det gott!? Men du, har ett till tips idag, den här gången på glutenfritt bröd: Hans och Gretas thekakor och kanelbullar! Sjuuuukt goda, finns på Willys! Mumma!! Blir det någon utgång för hemmafrun på lördag eller blir det romantiskt mys!?? Kraaam!

2009-02-13 @ 01:40:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0