Ensam mamma på turné

Trots nyopererat knä och mer eller minde invalidos har jag (snäll som jag är) gått med på att vara barnvakt åt Linus så att syrran kan få åka på turné till Åre med mamma.
Av någon anledning såg min kära syster mycket skräckslagen och fundersam ut vid tanken på att jag skulle vara barnvakt till en liten Budda, verkar vara problem med matning men herregud är det något jag kan så är det väl folk som inte äter.
Aja i dag ska Budda Limpan Linus introduceras i vintagens underbara värld, enligt ryktena ska det finnas en Kupan affär här i Kokom och vad är bättre än en modelektion såhär på tisdags morgonen

/Moster Carro (debbiedoll.blogg.se)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0