Störd sömn...

Någon har ringt oavbrutet på hemtelefonen idag. Kanske inte riktigt oavbrutet, men väldigt ofta. Kanske inte jätte-ofta, men långa försök.
Och jag är inget fan av detta när jag ligger och njuter av min skönhetssömn....
Jag behöver genomgå detta moment ostört för att vakna upp som den fnatastiska Mickan jag KAN vara.

Jag vaknar inte upp med detta fina skinn, dessa klara ögon, detta glänsande hår, denna väl sammansatta kropp, dessa ringlösa ögon, denna skinande hy och framför allt detta fanatsiska humör.... OM jag ska bli störd av en hemtelefon som inte vill mig mitt bästa just idag....
Måste vara en misslyckat avundsjuk människa som inte klarar av att se Mickan sådär ostörd-sovandes fantastisk att denne måste ring-störa min sömn....
Stackars, stackars sate!!!




Ok, jag vet att jag inte lurade många av er....
Det är klart att jag inte vaknar med strålande humör! Ring-störd eller ej, första vakna timmen är i vilket av fallen, ren och skär djävulskap....



Så här vacker KAN jag vara strax innan vakning om  jag har haft en ostörd natt....
Det är inte alltid jag vaknar så här vacker, men det händer, och då kan ingen, och jag menar INGEN motstå denna vackra människa...;-)


Kommentarer
Herr B

Du är vacker även de dagar du inte får sova, humöret däremot ska vi inte prata om...

2009-12-22 @ 18:37:31
Carro

Äh va fan varannan vecka hit o varannan vecka dit..dra ur jacket om du nu ska sova

2009-12-22 @ 22:21:29
Anonym

B- Mmmm, vi säger så....



Carro- Så talar bara en som är SKYLDIG!!!!!

2009-12-23 @ 00:36:19
Dagge

Jag vet dom, (mig närstående), som anser att den som har ett leende på sina läppar före 9 på morron inte är att lita på. Vet även dom som starkt tvivlar på att före klockan 7 ens finns.

Vi hade vid ett tillfälle någon fax nånstans i världen som ville nå oss och var ställd på återuppringning. Hela natten..Jag hämnades dan därpå och ringde tillbaka;-) God Jul på er både vakna och sovande.

2009-12-23 @ 09:01:32
KONSTÅKNINGSBLOGGEN

va mysigt de ser ut ju.. :)



god jul! :)

2009-12-23 @ 10:16:55
URL: http://konstakningsbloggen.se
Mikaela

God jul Dagge, hoppas ni får en fantastisk helg.

Och du, jag tycker att dina närstående är fantastiskt kloka människor..:-)

2009-12-24 @ 12:53:22
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0