Innedag idag

Jämtland bjuder idag på sisådär lite mer än 20 grader (åt det negativa hållet) och jag funderar som mest på hur jag ska kunna undvika att gå utanför dörren idag....

Tidningen slängde B in när han gick i morse så den behöver jag inte gå några steg i kylan för att hämta.
Vette fan om jag hade tyckt att den var värd det idag ändå... man kan ju utnyttja tekniken istället!

Jag funderar också på om det verkligen behövs tränas idag, det är ju ändå några hundra meter i isande kyla till gymmet. Och jag är ju faktiskt så där fantastikst stark och fit att jag skulle kunna kosta på mig en dag utan svettbunkern...

Sen har vi ju det där med att hämta barnen på dagis...
Är dom verkligen så viktiga för mig att jag inte kan klara mig en natt utan dom? Vi kan ju hoppas på att det är varmare imorgon så att dom kan få komma hem till helgen ialla fall....
Om jag ska tänka lite på deras bästa så skulle dom nog uppskatta att få komma hem i helgen...
Jaja, vi får ta det imorgon när vi ser hur kallt det är!

Det som skulle kunna äventyra mitt varma skinn är om det går ett larm idag. Då skulle jag gissa att det blir lite av ett missnöje på stationenom jag inte ansluter tilll styrkan....
Så, in case of emergency så får jag väl bita ihop lill-käften och lubba iväg...

Men annars.... Neeeej!
Jag tror vi skiter i det där med frisk luft idag...


Hur saknade kan de bli???? Kan kanske vara skönt för B med en natt med oavbruten sömn...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0