Försöka går ju...

Mamma, jag älskar dig! Kom Wille och sa nyss....
Och mitt annars så kalla hjärta värmdes snabbt upp och jag sa överlyckligt; Jag älskar dig med Wille...

"Får jag hoppa upp på bordet nu då?"
undrade han snabbt.
"Nej det får du verkligen inte. Vaddå, tror du att om du säger att du älskar mig så får du göra vad du vill???"

Och det klargjorde han tydligt att han trodde....

Visst, det hade kunnat funka.
Tyvärr var jag på helt fel humör för att låta mig luras av gulligull just idag.

Men kära älskling, prova gärna igen....


Kommentarer
A M

Han är för fyndig Wille! Han kommer säkert bli en fin julgran tror jag också. Synd att vi inte setts på länge men till jul måste vi träffas! Och va kul att Wille såg mig på tvn, nu måste jag bara få upp Limpans intresse för skidskytte...Puss och Kram

2009-12-09 @ 20:52:21
Moster Carro

Ska göra en LVU-anmälan tror jag..vaddå inte få klättra på bordet..snart får väl ungen inte ens hoppa i sängen eller ha vattenkrig inne

2009-12-10 @ 00:14:30
Fisken

DEN kör jag också med! :-)

2009-12-10 @ 11:20:28
URL: http://dumbas.blogg.se/
Huskatt

ha ha ha, smart kille :)

2009-12-10 @ 20:52:06
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Mikaela

Miel; Vart tog all tid vägen när du var hemma... skandal att det blir så här... Lite mycket nu men vi får ta igen det i jul... Och du, lycka till med Limpan... you may need it! Saknar dig.



Carro; NEJ han får inte ha vattenkrig inne. Inte då, inte nu, inte någonsin... Om det underlättar ditt sinne så får han faktiskt hoppa i sängen...



Fisken; Funkar det bättre för dig? Några tips jag kan delge den lille???



Huskatt; Sådan mor, sådan son..;-)

2009-12-11 @ 01:33:55
Fisken

Nej tyvärr! Sambon sa att om jag nu nödvändigtvis vill stå på bordet och jag VERKLIGEN älskar henne så skall jag [censur] och DET lär ju verkligen inte hända!

2009-12-14 @ 18:55:50
URL: http://dumbas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0