Flexibilitet personifierat

Det är sån tur att jag är en flexibel flicka... verkligen tur!
Nu har, givetvis, hela min illusion om en varm och skön innedag gått käpprätt åt ******
Men det gör mindre ont när man är flexibel!

Anette ringde nyss och undrade om jag kunde ta ut Lurvas på en prommis. Och nämde jag för henne att hon med denna fråga krossade min dagsplan?! Nej, för jag är flexibel.
Jag gör gärna en ny dagsplan för jag tycker ju faktiskt om båda Anette och Lurvas OCH jag är flexibel...

Så när jag ändå ska bege mig utanför tryggheten så tänkte jag att jag kastar om HELA dagsplanen på en gång. Vilket, mest viktigt, innebär att grabbarna kan få komma hem från dagis redan idag... Glädjande nyheter för de små! Mest för att deras mamma är flexibel!

Och när jag nu ändå ska ut med Lurvas så traskar jag vidare till gymmet i anslutning till prommenaden...

Min största förhoppning just nu är att Lurvas, som är lite dålig i magen, ska vara bättre idag så att jag slipper torka lösa bruna geggor när jag hämtar honom...
Annars funkar det också, flexibel som jag är!

Så nu ser dagen lite annorlunda ut än imorse.... Men oj så spännande denna dag kan bli med dessa förändringar hela tiden.
TUR MAN ÄR FLEXIBEL!!!


Lurvas på en bra mag-dag...



Kommentarer
linda - pictures, drawings, me

sv: haha nej man kan rita precis hur man vill, men jag ritar iaf så när jag ritar ögon :D tack så jättemycket! Streckgubbar är awesome! :D

2009-12-17 @ 13:52:05
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Fisken

Oj vad glada dagispersonalen skall bli! :-)

2009-12-17 @ 15:29:08
URL: http://dumbas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0