Barnkalaset till ända...

Helgens tema Barnkalas vart en succé...
Fasiken, om rädddningstjänsten mot förmodan skulle komma på att de inte längre behöver oss flickor så skulle jag gissa att vi skulle har en ruggigt fin karriär som festixare att erövra...

Jag och Anette är ganska överrens om att man som kvinnlig brandman inte kan komma till en bättre kår. Dom är såna goa gubbar.... ojojoj!
Och det säger jag inte bara för att dom kom och städade idag...;-)


Findukat för kalas


Jag och Anette blåste alla så välkommna på kalas...


Anette i arbete


Så här kan det se ut när räddningstjänsten har kalas... insatsledare på jour!


Raymond och Bernt var rädd att jourgruppen hade glömt sina sökare så de ställde upp som bärare...
..

Fräs unge, fräs!!!


Raymond funderar på att lämna räddningstjänsten och ta jobb som steward...
Sambubca-Turkisk Peppar? Sambubca-Turkisk Peppar? Sambubca-Turskisk?.....
Ärligt talat tror jag att räddningstjänsten har större nytta av honom...



Och vad kläckte han ur sig nu då..?!


...and the hatt....


...goes runt....


Bill och Bull.... jorå!


Vi har förresten fått vårat nästa uppdrag tilldelat;
Skotertur med övernattning i nån vacker jämtländsk håla.....

We fix!!!!



Kommentarer
Anette

Fanns här en GILLA-knapp skulle jag trycka på den.. :))

2009-12-21 @ 01:24:49
Mikaela

Och jag skulle sno Bagges bomb och slå hårt..;-)

2009-12-21 @ 10:27:17
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0