Har han funnit sitt kall???

Min son kommer att bli en sån där som aldrig lämnar mamma.... Kanske inte för att han vill vara med mamma hela livet, utan kanske mer för att han antagligen aldrig kommer att få en flicka att ta sig an honom.

För när man redan som 1-åring sitter med fötterna på bordet, sötsakerna i högsta hugg, magen hängandes långt nedanför midjehöjd, allmänt överviktig med många valkar (som idag är oförskämt söta och gosiga men som om 20 år antagligen inte känns lika förtjusande) och ett självbelåtet flin över hela ansiktet.
Ja när man ser detta så kan man inte låta bli att undra;
Hur f*n ska detta sluta?

Och jag kan inte komma ifrån tanken att jag har sett detta förut...

...och det bådar inte gott för min lugna och sköna pensionstid....


Kommentarer
Fisken

Ha, ha, ha! Det DÄR är äkta lycka! Glad som en hel Birkakryssning! :-)

2009-12-17 @ 08:53:24
URL: http://dumbas.blogg.se/
Mikaela

Jodu, hans liv skulle va gott att prova på..:-)

2009-12-17 @ 09:29:19
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0