Blood Diamond

Nu är jag fullt medveten om att jag inte är någon filmrecensent, men OM jag hade varit en mini-Orvar så hade jag stoppat pressarna, skrikit ur för världen, låtit alla veta....
att jag ikväll har sett kanske den bästa film jag sett, NÅGONSIN!

Kan tänkas att dessa tre timmar kommer att leda till terapisamtal för resten av mitt lilla liv. Men det var det värt (och dessutom kan jag behöva det ialla fall)...

Hurra för att man fortfarande har förmågan att bli så tagen av något helt oväntat...
Och mindre hurra för att såna här vidriga historier är tagna från den verkliga verkligheten...

.....BLOOD DIAMOND.....

...se skiten!!!



Kommentarer
Herr B

Kan bara hålla med, i alla fall om denna film...

2009-12-21 @ 00:37:39
Daniel

Såg den.. sååå bra!

Trodde det sku va en löjlig diamantfilm men den va ju hur bra som helst!

2009-12-21 @ 10:57:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Mikaela

B; Nämen...tycker vi lika om nåt... nån av oss kanske borde tycka att den var värdelös....

Bara så att allt blir som vanligt igen...



Daniel; Med i princip med samma tankar satte jag mig framför burken igår...

Tack och lov!!!

2009-12-21 @ 11:02:23
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0