Botten är nådd.... Mr Wok!!!

Nu är jag ARG, ARG, ARG!!!! Vad är det för jävla bonnhåla man lever i.....
Strax efter sju la vi Linus i sängen, sen gick B till den "lokala resturangen/pizzerian" för att beställa lite god Thaimat som de, tro´t eller ej, har där....
B är där 19.20 och DOM HAR STÄNGT KÖKET!!!! Pizza kunde man få, men kl 19.20 kunde man alltså inte få MAT..... på en RESTURANG!!!! Vilken tid äter man middag i landet denna man kommer ifrån egentligen....???

Sen blir jag irriterad på en annan sak, B! Om jag känner min vän rätt så säger han snällt att det var ju tråkigt att vi kom för sent och vi får ta det en annan dag. Kanske avslutar han med ett Ha en bra kväll....
Och mannen som jobbar där ska vara glad att det var B och inte jag som var där.
Jag hade minsann visat vilket skitställe detta var som har köket stängt INNAN halv åtta.... Dom hade minsann fått veta att jag tänker sprida detta rykte vidare till Krokom med omnejd.... Sen hade jag lämnat stället utan ett hejdå, med en stor sur min, en ARG blick (den är jag bra på...) och en jävla smäll i dörren.....
FÖR ALL JÄVLA FRAMTID!!!!!!!




Nu har jag hängt ut dom också!


Kommentarer
Stefan Falkelind

Vilket jäkla sätt att stänga köket så där tidigt på kvällen. Jag skulle aldrig gå dit nåt mera.

2009-08-13 @ 20:47:30
URL: http://falkelind.blogg.se/
Mikaela Larsson

Nehej du... nu blir det korvmojjen framöver!

2009-08-13 @ 23:06:48
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Abki

Det är väl knappt nån som går ut och äter i krokom en sån vardagkväll. Inte så vanligt att beställa hem middagen heller då när de allra flesta redan har ätit.

Du får trösta dig med en pizza eller hamburgare och var glad för att ens det finns. Annars går det bra att flytta också.

2011-09-03 @ 14:06:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0