Vad gör man???

Just nu känner jag att jag inte gör mycket mer än att förmana Linus 1 år vad han får och inte får göra....
VARFÖR GÖR JAG DETTA??? Han varken lyssnar eller fattar något, han bara tittar tillbaka på mig och skrattar, glad att jag pratar med honom....
Och då är jag ju helt plötsligt vekare än Fredriksson skulle varit som bög, och det där lilla leendet får mig att tillåta att han håller på att äta upp min mobil (igen), trycka in alla tangenterna på tangentbordet så att jag får datorproblem som bara bäste herr Wassdahl kan lösa, klättrar över mig och därmed hindrar mitt skrivande, klättrar och drar ner saker som han egentligen inte ska kunna nå, kommer in i duschen när jag duschar...med kläderna på och lyckas ringa upp 112 på telefonen.... Jag blir snart en galen hök på riktigt!!!!!
Sen ler han och vi är tillbaka på ruta ett igen......

För go och gla för hans mor att motstå.....


 



Kommentarer
Carso

Ge ungen en glass då blir han nöjd och glad..du ser ju hur nöjd jag o Wille Wonka är jämt

2009-08-07 @ 02:27:50
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Mikaela Larsson

Ja just det, för småbarn så ÄR det ju svart på allt...

2009-08-07 @ 09:06:21
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0