Småflickor

Idag höll Mikaela på att gå i taket vid dagishämtning. Kollade efter Wille på gården utan nåt positivt resultat. De två sommarjobbande småflickorna som var där med barnen undrade vem jag letade efter och jag lät dem veta. Då säger ena småflickan att han nog ligger och sover.... MIN SON SKA INTE SOVA PÅ DAGARNA!!!!
Det brister för ett kort tag hos bitchen från Strandvägen och jag känner att jag kanske inte lät vidare trevlig när jag svarade att "Det hoppas jag att han inte gör", innan jag vände på klacken för att kolla inne.
Nu kan det tänkas att dessa småflickor antog att jag hade lite tidig PMS och viftade bort det hela, ELLER så är dom så korkade att dom inte ens märkte att jag blev irriterad för att dom;
1, Inte vet vilket barn som är vilket
2, Istället låtsas veta vilket som är vilket
Hade dessa småflickor varit ensamma, utan de pålitliga gamla rävarna, så vete fan hur detta hade slutat. Antagligen hade de gjort exakt som barnen velat och nattat dom om dom vart trötta UTAN att kolla med föräldrarna, kanske sprungit på ICA för att handla godis om ungarna velat det.....

Det som får mig att hoppas är det faktum att sommaren snart är slut och med den förhoppningsvis också småflickorna!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0