HEEEJ!

Då välkommnar jag mig själv tillbaka ännu en gång. Hela helgen har varit tjocksmockad med jobb och NÖDVÄNDIG sömn....
Min första helg på jobbet på ett år inträffade på Yranhelgen och jag är så glad att jag jobbade, vi har haft en riktigt rolig helg på Carion.
Mycket oväntat har hänt och framförallt handlar det väl Gegga-flickan, aka Lady Gaga. Lilla fröken och hennes stora crew satte hotellet i gungning och var bättre än en 3-åring att testa tålamodet på oss alla.....
Men trots det och att hon på natten, på väg upp till hotellrummet var tvungen att bli buren (stackarn måste haft väldigt ont i fötterna), så vart jag fashinerad av denna unga dam och hennes intensitet och framför allt det faktum att hon faktiskt kunde sjunga, mycket bra dessutom. Det lät till och med bra när hon på morgonkvisten sjöng på väg till hissen fast hon hade fullt upp  med att försöka gå på en rak linje, utan hjälp dessutom!!! Till och med då glänste hon på något sätt med sin fula rosa peruk!

Glädjande att tänka tillbaka på nu när vardagen har invaderat mitt liv på riktigt igen. Willes första vecka på dagis och jag och Linus roar oss själva nu igen. Detta firade vi med en joggingrunda imorse på en och en halv timme.... Happy vardag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0