Som ett brev på posten....

När jag tänker lite närmare på det här med Bs sjukhusvistelse så slår det mig att det hände faktiskt lite saker dagen innan han åkte in.....
Jag säger inte att han inte hade sina hjärt-rusningar.... Nejdå. Jag menar bara att vissa faktorer KAN kanske spela in, tex;
Min helvetesdag som resuterade i humör a la Fredriksson, Linus tillfälliga sömnbrist, Willes morgongröt-tjafs, väldigt stora högar i tvättstugan, allmänt skitigt hus och till råga på allt så åkte kärringen (jag) på mens.....

Så jag bara säger..... ibland så kommer allt så lägligt.
Ibland kan en natt för "observation" på sjukhuset inte komma lägligare.....

ELLER???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0