Solsken

Morgonens löpning pågick under perfekta förhållanden, 16 grader och dimma, MEN SEN!!!! Värmebölja över oss och man bara önskade att få lägga sig ner en stund i sola. Gick kidsen med på det?! Nehej då.
Linus invarderar mitt land och kryper omkring runt salladen och rädisorna som om mitt grönsaksland var hans lekplats.... Nej, då kom höken fram igen. Och kläderna som blir svarta av blöt jord.... ja dom kan pappan ta hand om framöver...
Också har vi Wille, han verkar ha kommit in i någon form av solskygghet och vill bara gå in.... Lyckades iaf få med honom ner till sjön på ett dopp idag.....
Sen fikade vi upp chokladbollarna vi gjorde igår.


In the Krokomsviken.....


Kommentarer
Carso

Åh som jag saknar mina små ungar dom är fan det finaste som finns

2009-08-07 @ 02:25:59
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0