Ny fulare färg....

Jossan har färgat mitt hår. Jag ville prova nåt nytt och det ångrar jag nu att jag ville.....
Jag skulle ha lyssnat på mamma när hon tjatar på om min naturlig vackra hårfärg....
B säger att jag är jättefin, men han verkar vara rädd för mig så det skulle han säga även om jag rakade skallen...
Jag kanske har en livskris, mycket som händer nu... Det är ju inte så att jag har gråa hår som behöver täckas precis.....
Men det är väl bara att rida ut vågen och tvätta håret tre-fyra gånger om dagen....
Positivt i kråksången var väl att alla tre systrarna hade samlats för händelsen....


Systrarna Larsson


Vet inte riktigt om det känns rättvist att skylla resultatet på Jossan.... Nej!


Glöm för guds skull inte varför ni älskar mig..... Man älskar en människas vackra inre, inte hennes hårfärg...
Hah!!!!


Kommentarer
Stefan Falkelind

Lite mörkare är nog snyggare men som sagt var så är det insidan som räknas.

2009-08-26 @ 15:18:33
URL: http://falkelind.blogg.se/
Moffa

Ni är så fina alla tre, lik Moffa förstås

2009-08-26 @ 15:34:03
Jossan

Det blev ju jätte fint tycker jag:)

Ja och lik pappa är vi ju tydligen alla 3 så:)

Puss

2009-08-26 @ 17:45:08
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Herr B

Inte så lite rädd!!!

2009-08-26 @ 18:13:19
mamma

Ja du skulle ha lyssnat på mig men så fasligt illa var det väl inte.Själv köpte jag sling blekning igår men fegade ur och går nog till frissan iaf.

Röd o vit o svart gör det samma har han sagt,Jesus älskar alla barnen på vår jord.....Puss på er./Mammi

2009-08-26 @ 22:15:24
Moster Carro

Va fan ingen av oss har tjockmage och dessutom finns där än så länge hår på våra huvuden så inte är vi lika pappa baloo heller. O Mammi Jesus finns inte för det säger Jehova...

All in!

2009-08-27 @ 01:15:06
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0