Ytterligare ett tecken......

....på att Linus inte längre är min lilla bebis. Vi har varit och köpt en "riktig" bilbarnstol. Huvva, Huvva!

Ett annat tecken på att den lilla bebistiden är slut är att jag har samlat ihop allt det som han nu är för stor för, babygym, babybjörn, babysitter, ammningskudde mm,  mm. Det kommer inte att användas mera (på ett jäkligt bra tag iaf, det är ju en liten Ebba vi väntar på, men allvarligt.... hur stor är chansen?!)
Så jag tog och gjorde en liten samling för att Blocka ut..... skönt att vårstäda!

Ett sista tecken får vara det faktum att 8-månaders bebisen fortsätter att skita på pottan. Var längesedan jag bytte en full blöja sist, han väntar tills man sätter honom på pottan... väl där levererar han. Cool kille.


Kommentarer
Moffa

Han är lik Moffa gör allt på pottan

2009-04-14 @ 17:40:45
Mikaela

mmm???

2009-04-14 @ 21:16:53
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Anonym

MICKIS! är du gravid igen? :D

Haha jag vet. matten är lite svår men det är inga problem. Förresten så måste vi ses. Vi har inte träffats på typ 2000 år och det är faktiskt inte okej! Ja jag hälsar alla, hälsa tillbaka! Puss påre! <33

2009-04-16 @ 19:11:09
Hanna

Det förra var från mig också!

2009-04-16 @ 19:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0