Djungelhuset

Nu är det bara att totalladda för en, troligtvis, kaotisk dag full med städ, barn, handling, matlagning, bakning mm.          
B jobbar idag och vi får middagsgäster ikväll....känns helt passande...
Wille är spänd på barnen som kommer, Hugo och Theo. Dom har aldrig lekt förut och Wille längtar tills dom kommer så han får visa sitt rum och sina leksaker..... Jag längtar tills föräldrarna kommer så jag får öppna våra vinflaskor....
Härligt att inse att vi faktiskt har olika intressen jag och kidsen...

Djungelhuset då..... Vad kan jag säga förutom total succé! Vi var alla helt sålda på detta ställe, 4 timmar orkade vi vuxna med och var då fortfarande på bra humör.... Amazing.
En stor, gigantisk lekställning i tre våningar, kanor, hoppborg, babyland, cykelracebana mm, mm.
Till alla vuxna utan barn.....låna första bästa unge och åk dit!

Själkvklart har jag också uppmärksammat några saker där;
*De måste gå ut med att öronproppar är att rekomendera där....det lät HÖGT
*Kanske ska man inte gå dit under lovveckor.....
*Personalen där lär inte vilja skaffa barn om de inte redan har det.....
*Personalen LÄR utveckla tinnitus om de inte bär öronproppar......
*Nämda öronproppar borde finns till försäljning.....
*Linne är att rekommendera. Alternativt bikini. Tror dock det sistnämda skulle ses lite snett på....

                  
                 

      
Jag och gos-Wille          Lena, Linus, Linus, Ego    Andreas, Max och Linus


                

Heja, Heja för djungelhuset!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0