Nytt tips

Då var fjärde sjuka-gos-sonen-dagen igång. Jag tokstartade dagen på bron. Efter tre dagar inomhus så känns huvudet rätt så tomt (mer än vanligt) så det var en fröjd att få sätta Wille framför Bolibompa, Linus i vagnen för sin förmiddagslur och mig själv på bron för att bara få andas in frisk luft..... nu är man tillbaka litegrann ialla fall!
Förövrigt så känner min hals sig inte som den bästa.... min givmilda son har väl gett mig lite av sin historia kanske. Eller så stannar det vid lite halsont..... HOPPAS!

Förövrigt 2: Nytt tips var försvunna Jimmy finns. En tipsare, inte siare, tror sig veta var, såhär 5 månader senare. Man undrar ju hur säkra dessa tips är, som kommer 5 månader efter att Jimmy försvann. Har de suttit några månader och rökt på och helt plötsligt tagit en paus för att de såg en "syn" i ångorna..... Kanske tipsare och siare är samma sak ändå?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0