Ny vecka

Måndag och åhh vad kul att vardagen är här igen!!!
Jag och grabbsen ska fira att det efter en solskenshelg har börjat att regna så smått med att gå till Kongroa och leka av oss den överskottsenergi vi samlat på oss under helgen.
Förresten känns det alldeles perfekt att det regnar just nu när vi har 6 kubik med björkved som väntar på att få komma in i vedbon..... OÖVERTÄCKT!!!

Såg förresten en hemsk syn igår när vi var ute och red i skogen. Helt plötsligt så ser vi framför oss en älgbebis som ligger helt död brevid en stig....huvva. Rena rama mumskalaset kan detta bli för Aspås-björnen om han hittar dit... eller NÄR! Jag själv avslutar härmed mina turer på just den skogsrundan.....

Annars så är jag mest avis på min granne Kristina som igår kom hem från en New York-semester. Ska förhöra mig om den när hon har hunnit komma tillbaka till verkligheten.....

Ska till tandis-Britt idag. Ännu mer huvva! Har redan ont i magen. Tack gode gud för min världen bästa Britt som gör hela skräckupplevelsen någorlunda överlevnadsbar iaf..... Det är inte alla som har världens bästa tandläkare inte....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0