Minneslucka

Sådär ja, nu har vi hunnit äta, lekt, gjort diverse behov, vattnat halvdöda blommor och bestämt date med Miel imorgon. Nu ska bara hämtas Wille på dagis, leka, äta, klippa hans hår (om jag kommer på en hyfsad dribbling som han går på), laga mat och äta. Sen ska vi in i bilen igen..... Travet nästa!

Faktiskt så hade jag tänkt få lite sol på skinnet under dagen också, det var ju sån strålande sol och helblå himmel imorse när jag var ute och sprang. Men den helblå himmlen är numera blå/vit så..... bättre lycka imorgon kanske.

Förresten så har Wille blivit jättebra kompis med Axel och Leopold, två pojkar som nyss började på Willes dagis. Imorse stötte jag på Axels mamma och hon påpekade att vi hade gått på samma "mamma-gympa" när Wille och Axel var nån månad gamla. Nu undrar jag; Är jag galen, tokig, otrevlig eller knäpp. ELLER, är jag bara en person som folk kommer ihåg. ELLER, är Axels mamma bara smygkär i mig?
Det var ju snart 3 år sedan, HUR KOMMER HON IHÅG, vi pratade ju inte ens med varandra.... ELLER?!


Kommentarer
Tina

Det är ju helt uppenbart för att du är så snygg som hon kom ihåg dej. Och varför inte du kom ihåg henne borde ju betyda... Ja resten av teorin kan du ju fundera ut själv ;)



Oroa dej inte Mikaela, har inte hänt mkt i livet då jag spenderat 2 veckor sjuk i soffan o två veckor innan det i en byhåla i nederländerna utan internet.

Men nu ska jag försöka bättra mej :D

2009-04-29 @ 15:38:55
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0