Kväll

Eftermiddagen tillbringades i stan med Anna Maria och Veronica. Kul att vi lyckades ta oss i kragen och ses äntligen. Så farligt var det ju inte, kanske vi kan göra om.....?!

Sen hämtade vi B på jobbet och gick till hotellet där Willes middag intogs. Från ett ställe med en stor bokstav i loggan.... Det gick väldigt bra, trots att den största uppmärksamheten var riktad mot hans kompis Hannah. Men det är hon väl värd. Funderar bara på om Wille och Hannah är bättre kompisar än jag och Hannah numera???

Imorgon är det Djungelhuset....oj vad jag och Wille längtar!!!!

God natt


Kommentarer
Hannah

haha, du behöver inte oroa dig Mikaela, men det är bara det att dom är ju så goa dom dära ungarna!! =) Men det är du också, så du kan vara lugn, jag kommer inte att börja ta med mig wille på krogen ist för dig, inte skvallra och skratta med wille ist för dig. Jag o wille gillar mera att låtsas att vi är grodor och sånt, känns inte som att du skulle uppskatta att jag lekte groda med dig!! =D Kram!

2009-04-17 @ 02:32:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0