Jorunn

.....och vad hände igår när jag hade gnällt på den blå/vita himmelen..?! Det vart klarblå igen!!! Och på Willes dagis var det föräldrafika så där satt vi och fikade i solen innan vi gick hem och lekte i solen.... Just nu tycker jag om solen!

Nu blir det bil igen, ska hämta Wille och åka in till stan och träffa Miel, kanske ta en premiär-mjukglass...

För övrigt har jag suttit i telefonen med syster Jorunn på sjukvårdsrådgivningen. Jag tyckte om syster Jorunn.
Samtalet handlade om solskydd och barn. Och jo, detta är en fråga som jag skulle kunna ta med apoteket, och jo, jag har gjort det. Detta resulterade dessvärre i att jag stormade ut från apoteket sedan kärringen där betett sig som en äkta gammal.... ja, surkärring! Mer om det en annan gång.
Ialla fall så berättade jag för Jorunn varför jag ringde henne, för att det var lite problem med kärringarna på apoteket. Vad sa syster Jorunn då?! "Ja du, jag förstår vad du menar, de är verkligen ett släkte för sig de där apotekarna!"

Tummen upp för syster Jorunn!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0