Bortadag

Dagen har tillbringats på Hälsocentralen. För både min och Linus del har det blivit en rundsmörjning.

Igår tillbringades HELA dagen i stan. För min del vart det en skön dag  på stan med Lena i lugn och ro, ingen stress alls för de två, i det avseendet, ovana flickorna. Hann till och med att sitta ner nån timme och luncha i oss god sushi, Härligt!

Willes gårdag tillbringades med Miel och Fredric, dom hade en jättemysig dag på ÖSK där de grillade och mös. Dom är för fina människor Miel och Fredric.
Och Linus fick hänga med mig hela dagen.
Eftermiddagen samlade jag ihop boskapet och åkte ut till F4 och hälsade på Moffas jobb. Traktorer, motorcyklar, skotrar, en massa skrot och fika...... en treåring skulle kunna trivas där ofta!!!!

Nu ska vi äta lunch i hemmet och sen fortsätta på vårat påskpyssel, jag och Wille.

Såg förresten början till en skräcködla igår.......................



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0