Soffbestyr

Tänk att idag hände det......efter alla pikar, allt gnäll och alla kommentarer, HAN GJORDE DET!!!
Jag pratar förstås om våran soffa, en stor mörkgrå/svart-nånting i tyg. Den var skitsnygg fram till för ca. 4 månader sedan då våran bedårande Linus kom till världen. Då kom även spyorna till Krokom..... Eftersom jag oftast ammar i soffan och våran son spyr värre än en bulimiker så kan man ju undra varför man inte bytte till sig pappas skinsoffor från 80-talet..... Men nu har vi ju det vi har och våran förr så fina soffa är nu lite mer åt det vitmelerade hållet.... Av nån konstig anledning så har det fallit på min lott att städa detta minst-en-timmes-projekt. MEN idag tror jag att poletten trillade ner även hos herr B (kan bero på att vi får middagsgäster imorgon, men ialla fall...) Men det innehöll många suckar vill jag lova.

Skrubb, skrubb B in action.....

Också var det det här med Willes nattning. Wille lägger sig kl. åtta, idag hade han full lekstuga fram till tio då B fick nog och gick upp och lade sig med Wille. En halvtimme senare börjar jag ana att jag saknar något och inser snabbt att jag inte sett B på ett tag. Börjar ganska snabbt haja läget och går upp till Willes rum och jo, där ligger det två slagna hjältar och sussar sött.

Nu ska jag också gå och sussa sött, god natt

This is the life of a housewife.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0