Friday

Så var det fredag igen. Wille är hemma från dagis, inga tider att passa på hela dagen. Det är skönt det.
Hade en bra kväll igår, trots ensamheten. Kollade på Himlen kan vänta, en fantastisk serie om fem människor som är döende i olika sjukdomar. Sen när B kom hem så tänkte jag att jag kan ju faktiskt utnyttja att han var borta ännu en kväll, så som "straff" så fick han killa mig i nacken och på ryggen, det skönaste som finns.... Ibland har det sina fördelar att spela på sin ledsenhet. Han fick även "leka" med håret, lika skönt det.

Slutade i en skön tuppkam

Waldos dragning gick finfint igår. Wille hoppade mer än gärna upp på kälken för att bli dragen och Waldo var jätteduktig. Wille dock ville ju bara åka mer och mer.


Hej vad det gick

Pannkaks"kokningen" gick oxå bra. Men Wille var upptagen men sin tidning. Och med tidning menar han reklambladet som kom igår från Barnens Hus. Den kan han sitta och titta i om och om igen. Var även det första han bad om imorse när han klev upp.

Imorgon kommer AnnaMaria och Fredrik hit och äter middag, ska bli mysigt. Anna Maria är en barndomskompis till mig och hennes sambo Fredrik, möjligtvis Sveriges mest positiva och gladaste kille. Tyvärr så träffar jag inte Anna Maria så mycket, speciellt inte under vintrarna, hon håller på med skidskytte, åker i landslaget, så henne ser man mest på TV under dessa halvår. Men nu är hon faktiskt hemma några veckor. Dom har förresten en vovve som heter Ville.....fast deras Ville kom först.

B ska hämta den  nya kaminen idag, hoppas den är fin....vore ju jäkligt surt om den vart ett misstag, då blir det Blocket nästa..... Får se om den har kommit över huvud taget, kamingubbar är nog ett speciellt släkte..... kan man ju gissa...

Nu ska jag falla in i Willes duplolek......
Thats the life of a housewife


Kommentarer
Caroline

Vill oxå åka efter Waldo, har ringt men inge svar ring tillbaka när ni kan kram o fdörresten länka till vår blogg på din är du snäll vi har länkat till din från våran

2008-11-21 @ 14:33:51
URL: http://debbiedoll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0