Rast igen...

Ja, då har jag fått rast igen då. Har hämtat Wille på dagis och sover som vanligt ner de båda två under en promenad med Waldo.

Har kommit på ett bra sätt att träna Waldo, på med dragselen och ut och dra däck vovven....  Tyckte jag var en väldigt bra ide, ett problem bara.....Bertil har gömt däcken och svarar inte i telefonen. Det får bli dragträning när Wille har vaknat, så får han sitta i pulkan och bli dragen. Det hade iof varit kul att sitta där själv men inte ska jag tynga min stackars hund med min vackra kropp.........

Vi är förresten i full färd med att köpa en ny kamin. Bertil var på en kaminaffär inne i stan igår och"paxade" en svart. Jag har bara sett den på bild, men jag får väl lite på Bertils omdöme som har sett den i verkligeten. Ska bli skönt att kunna sitta och titta på elden. Vi har en jätte-vacker kamin nu, men man ser tyvärr inte elden, den är helstängd.
Kanske att vi kommer iväg på en utförsäljning av kaminer ikväll. Men det känns lite segt att packa in barnen i bilen när Bertil kommer hem 18.30, vi får se.
Tänkte baka kladdkaka med Wille när han har vaknat. Det är ju så gott. Lite av en Mikaela-specialite.

Denna gång är det faktiskt inget som kallar, men jag slutar ändå.
That´s the life of a housewife....


Kommentarer
Lillasyster Josefine

hoppas det blir en fin kamin så moster kan sitta och mysa med barnen vid elden <3 saknar er alla där hemma <3 Puss

2008-11-18 @ 22:22:40
hanna

När jag såg ordet Mickaelas Specialité så kom jag ihåg:

Mickans specialare!!! Pannkakor med socker och kanel, kommer du ihåg det mickan? :D

2008-11-19 @ 16:18:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0