Lördag morgon

Nu har vi packat upp oss ur sängen, Wille vaknade nio, perfekt en lördags-morgon. Bertil hade hundmorgon idag så han var uppe tidigare och hade faktiskt börjat installera nya kaminen. Just nu har jag och pojkarna flytt nedervåningen då B har börjat borra, HÖGT !!! Så ikväll kan vi elda i nya kaminen....

Satt och funderade på vad vi ska bjuda på för mat ikväll och frågade Wille vad han tyckte, Pannkakor och chokladbollar såklart. Vad är det att fundera på. Men jag får se om jag inte går på min egen linje ändå. Det blir ju iaf den godaste salladen till förrätt, ruccola, mozarella occh körsbärstomater, min och Anna Marias paradsallad, finns alltid på bordet...

Nu har borrningarna slutat där nere så nu vågar vi nog ta oss ner och fixa lite frukost. Undrar om han hittade några fynd i murstocken....en förkolnad ekorre kanske...

Kollade förresten litegrann på Idol igår, brukar jag inte göra. Inte sen dom kastade ut Nils (ni vet, han som sjöng the Ark och bara flinade....rock´n roll alltså). I vilket fall så åkte ju äntligen Anna ut. Kan man vara mer överdrivet positiv och allt är så bra HELA tiden....och måste man ta i extra för att låta som en karl....nej, in med lite mer naturliga surpuppor. Och Robin, tror jag han heter, han ser ju lite läskig ut, nästan plastig. Och Johan, har inte han lite lego som väntar hemma... Men jag är inte bitter.....

Nä, frukost var det..
That´s the life of a housewife.....


Kommentarer
Anonym

hoppas ni hade en mysig kväll! saknar er!

2008-11-24 @ 12:26:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0