Skidskytte på TV

Nu sitter vi här, jag och Wille och kollar skidskyttet. Undrade faktiskt om det var möjligt för mig att få sitta ner och kolla på tävlingen men när han förstod att Anna Maria skulle vara med så klistades han fast han med. Jag tror jublet här hemma var ungefär lika stort som på stadion när Anna Maria kom i bild, -Anna Maria, mamma Anna Maria på TV, hej Anna Maria. Lite så låter det här hemma nu. Och när herr Ulfbåge nämner henne så blir det liv igen, -mamma, han sa Anna Maria, Anna Maria sa han. Så för båda mamma och son är det jättekul att se våran älskade vän åka. Fasiken vad kul förresten för Helena Jonsson, duktig tjej.
Imorgon tänkte vi åka in och se tävlingarna på plats, en dag kan man ju stå där och frysa. Ska ändå in till travet imorgon, Höiby Min startar, också är det V65 från östersund imorgon.

Nu ska jag snart plocka in Linus och ge honom mat sen så tar vi och åker in till stan och fördriver lite tid innan vi ska hämta B på stadion. Sen bär det iväg till Bertils ena bror för middag med alla syskonen och deras familjer. De är MÅNGA.  Sex syskon är dom, också en del ungar var, det blir lite folk det.... Men jäklar vilken lyx att få sätta sig till dukat bord.
Pappa Staffan kom hem igår, hade haft det bra (såklart) Dåligt väder två av veckorna, men hallå!!!!!

Glömde köpa batterier till kameran så jag kan tvärr inte lägga in en bild på Wille som sitter i soffan som en liten gubbe och kollar på skidskytte och äter lördagsgodis.... Livet ser soft ut.

That´s the life of a housewife......

Sätter in en bild på Anna Marias sambo Fredrik och Linus.



Kommentarer
Fredda N

Nu har du 12 läsare Mikaela;)Grattis!

2008-12-06 @ 23:03:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0