After ski

Nu har jag åkt premiäråket mina nya skidor......snabbare än vita blixten gled vi fram. Har ännu inte bestämt mig för om jag tyckte om det eller inte. Får ta en gång till för att känna.
Wille var ju en talang på skidorna, tyvärr så vart denna talang arg när  han frågade om vi kunde göra skidskytte, som Anna Maria gör. Försökte förklara att vi inte kan det  och ungefär då åkte skidorna av. Men jag tror han kommer att älska detta snart.

Innan skidorna åkte av.....

Wille tog hem lite pyssel från dagis igen, jättefina saker. Jag är väldigt glad att det pysslas så mycket på Polisvillan.
 

Det var förresten vältajmat slut på skidåkningen ikväll, hann precis till Q8 för lite smågodis. Det är man verkligen värd en dag som denna. Så nu sitter jag här i soffan framför den fantastiska Ashberg och gottar....

Thats the life of a housewife.....


Kommentarer
Caroline

carro går på kryckor så är ja inte bättre kan ja tyvärr inte ha honom. Är jag bättre så absolut men då vill jag ha med Wille på köpet =)

2008-12-17 @ 23:54:08
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Anonym

finns faan ingen sötare unge än wille <3 så söt mosters lilla prins! nu är jag hemma igen iaf! Puss på er <3

2008-12-18 @ 21:40:40
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0