Dagens afterski

Ikväll vart det Afterski till 2½ män, jag och B har fallit som käglor för denna helt fantastiska serie som håller oss uppe om nätterna.... Detta, tillsammans med komplett kvällsfika som stod uppdukat när jag kom hem, satt fint det...

Imorgon ska vi in till stan. Anna Maria kom på att hon inte åker pulka, madrass, kälke mm längre så då bestämdes att vi skulle ta en dag i pulkabacken. Vi är Gräftisarna (Anna Maria, Frida, Veronica och moi). Ryktet gick även om fika på stan men vet inte om det vart nåt bestämt. Men en lantortslolla som jag skulle inte tveka en sekund för att få sätta sig ner och titta på lite stadsfolk....

Grattis, grattis till våra vänner Micke och Jeanette som fick en liten flicka igår. Nu fick B sällskap att fylla på menlösa barns dag... Och äntligen fick Nicole bli storasyster! Nu får vi väl planera in en tripp till Uppsala för att träffa knoddisen.

Willes bästis Nicole har fått en egen bebis......

Weheee, jag börjar stadigt ha nya besöksrekord dag efter dag.... welcome in folks!

Nu ska nog godispåsen fram, Afterskin är inte slut ännu.....

That´s the life of a husewife.....


Kommentarer
Hannah

Hörru husfrun, ta och uppdatera lite nu!

Nu vill jag inte gå in på din blogg en gång till och läsa om afterski till 2½ men. Nyheter tack!! =)

2009-01-02 @ 23:07:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0