Tisadag hela veckan

Frukost igen, dagis igen, tisdag igen..... Det känns som att allt bara kommmer tillbaka igen, hela tiden. Problem kommer igen..... Jag skulle vilja efterlysa lite mer nyheter i mitt liv, kom med en överraskning, nåt som jag inte har väntat mig, DET önskar jag mig i julklapp och nångång ibland resten av året också.
Och dessa julklappar...dom har en tendens att ge mig lite panik. Alltid är jag i senaste laget, alltid svårt att hitta vettiga och uppskattade klappar....har fixat Wille-vakt på torsdag så att jag ska kunna göra klart detta då. Det är tanken och så måste det bli den här gången, allt måste vara klart på torsdag, när ska jag annars hinna.....

Ingen upplyftande start på dagen ser jag när jag sluddrar igenom början här. Jaja, det är bättre än det låter tror jag. Men  nu ger jag upp detta för att ta en tupplur. B gav mig tillåtelse imorse och då får faktiskt det andra stå åt sidan en timme.

God natt för ett tag nu.....
That´s the life of a housewife......

Tänk om man kunde sova så här avslappnat......


Kommentarer
Caroline

åh min allra finaste lilla Wille...har kirrat så vi är bortbjudna på middag på torsdag oxå =)

2008-12-09 @ 15:26:37
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Herr B

Valla dansskorna, Jannez spelar på Hallgården på fredag! Farmor är barnvakt...

2008-12-09 @ 15:52:46
Anonym

ska ni på dans i hallen?? hehe! synd moster inte är hemma ocvh kan vara barnvakt åt mina prinsar! saknar er mkt <3

2008-12-10 @ 11:44:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0