40 ÅR, GRATTIS!!!!!!!!!!!!

Det var en lång dag. Folket (B´s syskon) kom vid ett, vi hade planerat till tre) Vart lite att göra men det tog dom på ett bra sätt..... Speciellt Göte som snällt stod i köket och höll mig sällskap.... Det vart en god tårta och lite småplock till mat och folk verkade nöjda och tyckte att det smakade bra, trots att jag hade gjort det hela.....vad kan jag säga....Mikaela kan hon också....
Nu får jag ju presentera B´s present som jag varit så stolt över....här kommer den

Jupp, fallskärm nästa....

Hade en jättetrevlig dag hela dagen, tack ni som kom och firade B. Och ni andra ni vet är bjudna i sommar! Tack gräftisarna som kom och gav även mig en present.....godis, vad annars. Och Frida, fan vad kul att se dig,

Saknade Frida, Linus och Anna Maria

Sen åkte folk iväg, vi fick rensa lite, B lyckades (utan vidare detaljer) missanvända sitt annars så goda rykte när ÖPsporten ringde och våra goda grannar kom som fina avbytare.....
Första gången som jag tog ett spontant glas vin (vart kanske mer än ett) men gud vad härligt att sitta här och bara snacka och dricka gott vin med Hans och Therese, våra fantastiksa grannar, snacka lite skit och planera in en Melodifestivalkväll (jag visste väl att det var något som var bra med dessa människor)....

Nu tänkte jag hinna umgås lite med B innan natten, imorgon är det ju jobb för honom igen....
Måset här bara inflika det jag ser just nu, Systemets reklamfilmer, "men mamma, vi ska ju inte dricka champangen, vi ska ju bara spruta den på varandra", hah, det är ju så fantastiskt...... så genialiskt....!

Våran dag har varit bra, Bertil tackar för allas presenter och ego-uppvisningar.

That´s the life of a housewife......


Kommentarer
Granne

Vinet var gott liksom sällskapet

2008-12-29 @ 00:40:14
Herr B

Jag har haft en så skön och avkopplande dag.

Jag tackar alla men speciellt Hemmafrun, jag älskar dig!

2008-12-29 @ 16:23:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0