Middagsinbjudan

Åh vad glad jag blev när telefonenn ringde för nån timme sen och jag hörde Annas röst i luren. Anna är en kollega till mig på hotellet jag jobbar på. Ja, jag jobbar faktiskt jag också, de år som jag inte kläcker ungar och är hemma och matar dom så huserar jag i receptionen på Clarion Hotel Grand i Östersund.
Anna är ju numera min stora idol, för hon har blivit kompis med Linda Bengtzing. När Linda skulle bo på hotellet för några veckor sedan så var det Anna som fick det ärofyllda jobbet att checka in henne, de pratade även lite om fika och sånt, kanske ett ord om Mikaela som troget har hejat fram Bengtzing vart eviga år i Melodifestivalen, det är vad jag kallar vänskap det....
I vilket fall så ringde hon för att bjuda in till middag om två veckor, en middag med mina kollegor som jag inte träffar så överdrivet mycket, ska bli skitkul...... Så Bertil, 19:e december är inte jag hemma!

Jo det var sant, jag hittade ju även en chokladlåda i en garderob nyss, tack älskling! Vad har du/ska göra för dumheter?

Nu ska jag mata igen sen hämta Wille och sen...äntligen skotta gården! Wille vill ju vara med på ett hörn så jag har snällt sparat snön. Pulsat i djupsnön med pansarvagnen för hans skull.....

That´s the life of a housewife......


Kommentarer
Caroline

den lille snorungen som ska vara min gudson kunde gott ringa o trösta sin bästa kompis när hon är lessen för att hon e korkad

2008-12-03 @ 19:27:16
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Anna Hansson

Heej,



Nämen fick jag vara med på din fina blog, känner mig hedrad som attan...

Ska bli så kul med en lite personalmiddag så man får se dig lite, det är ju inte allt för ofta nu för tiden ;) Ha det bra så länge söta du.



Kram A

2008-12-06 @ 00:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0